Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Skontaktuj się z nami w celu wygenerowania etykiety zwrotnej

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
UNIX Outlet, Piotr Walczak
Kozłów 221a
32-241 Kozłów

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

UNIX Outlet, Piotr Walczak
Kozłów 221a
32-241 Kozłów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu podana kwota zostanie zwrócona na rachunek podpięty pod w/w metodę płatności

W celu zwrócenia paczki przejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/unixoutlet gdzie wygenerujemy dla Ciebie etykietę zwrotną i następnie nadaj w wybranym paczkomacie.

Formularz reklamacji/zwrotu <do pobrania>


 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail i otrzymaj dodatkowe -5% rabatu na pierwsze zakupy oraz bądź na bieżąco z nowościami i promocjami!
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl