FAQ

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania!

1. Jaki jest czas realizacji i dostawy zamówienia?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować w ciągu 24h. A czas dostawy to zwykle 1-5 dni, w zależności od firmy kurierskiej.

2. Czy możliwy jest zwrot towaru?

Tak, na zwrot mają państwo 14 dni

3. Jak mogę zwrócić towar?

Towar można zwrócić we własnym zakresie dowolną formą dostawy lub wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl/unixoutlet gdzie zostanie wygenerowany kod zwrotu.

4. Czy zwrot jest darmowy?

Tak, zwrot jest darmowy.

5. Jakie są metody dostawy?

Kurier (InPost, DHL, DPD, UPS, FEDEX) lub paczkomat

6. Jakie są metody płatności?

Przelew natychmiastowy, BLIK, PayPo lub za pobraniem

7. Czy sukienki mogę zamówić za pobraniem?

Tak, jak najbardziej jest możliwość zamówienia za pobraniem.

8. Jaki jest skład materiału sukienek?

Bawełna, poliester lub wiskoza

9. Jakiej produkcji są sukienki?

Sukienki są w 100% produkowane w Polsce.

10. Jak najlepiej sprawdzić rozmiar?

W celu sprawdzenia rozmiaru należy zmierzyć się w odpowiednich miejscach i sprawdzić w tabeli rozmiarów. Szczegóły jak się mierzyć znajdą państwo w zakładce "Jak się mierzyć".

11.Gdzie sprawdzić status zamówienia?

Status sprawdzą Państwo na swoim koncie w sklepie lub w aplikacji przewoźnika.

12. Czy mogę zamówić przez telefon?

Tak, jak najbardziej. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00

 

Być może spodoba Ci się także...
Newsletter
Podaj swój adres e-mail i otrzymaj dodatkowe -5% rabatu na pierwsze zakupy oraz bądź na bieżąco z nowościami i promocjami!
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium